در نخستین روز همایش مدیران بانک سینا در سال ۱۴۰۴، دکتر محسن خدابخش بر اهمیت نوآوری، جذب منابع و جلب اعتماد مشتریان بهعنوان عوامل کلیدی موفقیت بانک تاکید کرد.
به گزارش بنکر (Banker)، در نخستین روز همایش مدیران بانک سینا در سال ۱۴۰۴ که با محوریت تجهیز منابع و سرمایهگذاری برای تولید برگزار شد، دکتر محسن خدابخش، رئیس هیئتمدیره بانک، با تبریک چهلمین سالگرد تأسیس بانک سینا، بر ضرورت جلب اعتماد مشتریان و توسعه نوآوری در خدمات بانکی تاکید کرد.
اعتمادسازی؛ رمز موفقیت بانک سینا در سال گذشته
دکتر خدابخش در این نشست با اشاره به ریسکها و چالشهای بانکی اظهار داشت: «اعتماد به بانک سینا در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و این موفقیت نتیجه تلاش جمعی کارکنان است.» به گفته وی، این اعتماد موجب جذب سرمایهگذاران به سهام بانک سینا در بازار سرمایه نیز شده است.
حرکت بهسوی بانکداری نوین و دیجیتال؛ اولویت سال ۱۴۰۴
رئیس هیئتمدیره بانک سینا با اشاره به اجرای موفق بانکداری رایج، بر لزوم عبور از شیوههای سنتی و تمرکز بر نوآوری در بانکداری دیجیتال تاکید کرد. او افزود: «برای رقابت مؤثر در آینده، باید در حوزه زیرساختها، فناوری و طراحی محصولات نوآورانه پیشرو باشیم.»
تجهیز منابع؛ قلب تپنده توانمندسازی بانک
در ادامه سخنان، دکتر خدابخش منابع مالی را شریان حیاتی توانمندی بانک دانست و جذب منابع را وظیفهای مهم برای تمام مدیران و کارکنان عنوان کرد. وی خواستار ارتباط مؤثر با مشتریان، ارائه خدمات پس از جذب و تقویت کانالهای ارتباطی شد.
بازنگری در شعب کمبازده؛ راهکاری برای بهینهسازی
در پایان، وی با اشاره به سرانه پایین منابع در برخی شعب بانک سینا، بر اهمیت بررسی دادهها، پایش عملکرد شعب و شناسایی مشکلات تأکید کرد. او با توجه به محدودیتهای موجود برای افتتاح شعب جدید، جابجایی شعب کمبازده را راهکاری برای افزایش بهرهوری دانست.