بنکر | Banker
سه‌شنبه 20 خرداد 1404
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

نشریه شماره ۴۲ ارتباط ایران زمین منتشر شد

20 آذر 1400
در بانکداری

ازآنجاکه فلســفه وجودی بانک های دیجیتال برآمده از خلاقیت، دقت، انعطاف، قابلیت سریع تغییر و چابک سازی بخش های مختلف است، رصد دقیق نیازهای متنوع و رفتار مشتری در میان مدت و بلندمدت در بسترهای گوناگون می تواند تجربه مشــتری را به ارائه خدمات برتر تبدیل کند و تمایز موردنیاز را بین خود و ســایر رقبا به وجود آورد.

در بخش پرونده این شماره، راهکارهای تبدیل تجربه مشــتری به محصول و خدمت در بانک ایران زمین در مقام بانکی تمام دیجیتال در آینده، بررسی خواهد شد.

بانک ایران زمین در جایگاه بانکی مســؤول در برابر مشتری، نمی تواند به این مرتبه بسنده کند که تنها پاســخ گوی نیازهای او یا برطرف کننده صرف مشــکلاتی باشد که حین استفاده از محصول بانک با آن مواجه شده است. این بانک علاوه بر واکنش گرا بودن، در پی آن اســت که کنش گرا نیز باشد و این وظیفه اصلی ســازمانی است که مبتنی بر سرویس ارائه دهنده خدمات ابری پایه ریزی شده است.

در این شماره از نشریه می خوانیم:

سید محمدحسین استاد سردبیرنشریه ارتباط ایران زمین؛ امروز رسانه های اجتماعی به مهارتی جدید برای آحاد جامعه تبدیل شده اند و استفاده گسترده از این شبکه ها، فرصتی مغتنم را برای ارائه خدمات به کسب وکارها و مشتریان، در اختیار بانک ها قرار داده اســت. مقاومت در برابر تحولی که ارکان نظام اقتصادی و اجتماعی ما راتحت تأثیر قرار داده است، جز پشیمانی و عدم توانایی برنامه ریزی در برابر آسیب های احتمالی آن، فایده دیگری در بر ندارد.

دریافت هوشــمندانه این است که مشتریان بانک ها خواهان دریافت خدمات در مکانی هستند که حضور دارند و اعتقاد ما در بانکداری دیجیتال – در جایگاه یک بانکداری مردم محور- این اســت که زمین بازی را مشــتری مشخص می کند و ما باید خدمت را جایی ارائه کنیم که او می خواهد. در حال حاضر ما تعداد محدودی از خدمات مانند پرداخت قبض و خرید اینترنت را به صورت غیرمستقیم از طریق شبکه های اجتماعی به مشتریان ارائه می کنیم که شاهد استقبال خوبی از آن بودیم؛ اما به این مهم نیز باید توجه کنیم که هنوز امکان ارائه مستقیم خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی فراهم نیست. سخن اصلی بانک ایران زمین این است که توسعه همه جانبه رسانه های اجتماعی، واقعیتی غیرقابل انکار در دنیای مدرن است و آمارها نشان می دهد استفاده از رسانه های اجتماعی در حال افزایش است.

امروز میلیاردها نفر در جهان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و این فرصت بی نظیری را برای تعامل، کسب وکار و ارائه خدمات فراهم کرده است؛ بنابراین نباید در برابر آن مقاومت نشان داد. با نگاهی دقیق تر پیرامون خود درمی یابیم که بسیاری از مردم امروز تلفن همراه دارند؛ اما میزان صحبت کردن با این تلفن ها از همیشه کم رنگ تر شده است.

جوانان امروز بیشتر علاقه مند هستند به صورت دیجیتالی با یکدیگر در ارتباط باشند. در صنعت بانکداری نیز وضعیت به همین منوال اســت. در این صنعت که تعامل با مشتریان ضروری است، ارتباطات دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک کانال ارتباطی قوی بین مؤسسه های مالی و مشتریان است و رسانه های دیجیتال ابزار ارزشمندی بین مشتریان بالقوه برای اتصال به بانک به شمار می روند. کانال های دیجیتال به افراد اجازه می دهند از شبکه های اجتماعی به آموزش و اطلاعات لازم در مورد خدمات، محصولات و مؤسسه های مالی دست یابند.

* رئیس هیات مدیره؛ حمایت از تولید یک ضرورت است
* مدیرعامل؛ تخصیص منابع بانک در راستای حمایت از تولید
* قائم مقام بانک؛ شعار بانک ایران زمین بانک دیجیتال، به زودی محقق خواهد شد
* مدیرروابط عمومی؛ مشتریان خواهان ارائه خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی هستند
* امضای تفاهم نامه شرکت سابین تجارت آریا با سازمان حمل و نقل شهرداری رشت
* رادیو آوای ایران زمین؛ حضور گسترده این رسانه در شبکه های اجتماعی
* باردید مدیران ارشد بانک از شعب استان آذربایجان
* برگزاری آزمون مجازی ارتقای شغلی کارکنان مدیریت شعب استان اصفهان
گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، مناسبتی، ایران شناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان و با هنرمندان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.
برای دریافت متن کامل شماره 42 نشریه ارتباط ایران زمین روی فایل pdf کلیک کنید…

ertebat iran zamin.pdf

برچسب ها: بانک های دیجیتالتمام دیجیتالنشریه ارتباط ایران زمین
توئیتاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریارسال

بیشتر بخوانید

دیگه چه خبر ؟

انتشار شماره جدید نشریه ارتباط ایران زمین

30 خرداد 1400
بانکداری

دل به پاییز نسپرده ایم…

17 آذر 1399
ارز دیجیتال

بانک‌ ها دیجیتال می‌شوند

1 بهمن 1398

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار بنکر

چطور پیش‌فروش ارز انجام می‌شود؟ جزئیات

19 خرداد 1404
بانک مرکزی ایران

بانک مرکزی گزارش داد: دلارها خرج کجا می‌شود؟!

19 خرداد 1404

این ترفندها راه زندان را به روی بدهکاران چک می‌بندد!

19 خرداد 1404

آخرین قیمت طلا،دلار و سکه در بازار دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴

19 خرداد 1404

بازار طلا سیگنال‌محور شد | طلا گران شد، ربع سکه ارزان!

19 خرداد 1404

دلار یخ زد! قیمت تتر بازگشت

19 خرداد 1404

وام و تخفیف‌های ویژه بازنشستگان در راه است

19 خرداد 1404

این خبر می‌تواند بازار طلا را زیر و رو کند؛ مراقب باشید!

19 خرداد 1404

شیبا اینو پس از سقوط سنگین آماده جهش است؟

19 خرداد 1404

درهم، دلار و تتر بالا رفتند | بازار ارز در وضعیت هشدار

19 خرداد 1404

۴ قطعه سکه گران شد! آخرین نرخ‌های بازار امروز

19 خرداد 1404

بانک‌هایی که وام فوری و بدون ضامن می‌دهند؛ ۴ گزینه محبوب

19 خرداد 1404

بانک‌های ایران در تله استانداردهای جهانی

19 خرداد 1404

سودآورترین خودرو سایپا در ثبت‌نام عید قربان 1404 کدام است؟

19 خرداد 1404

سرانه درآمد ایرانیان نصف شد؛ علت چیست؟

19 خرداد 1404

وب گردی

سقف متحرک استخر ، بیما ، عمل زیبایی بازیگران، پلکسی، قیمت لحظه ای تتر

مروری بر دسته بندی اخبار

  • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ارز دیجیتال
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه
  • بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • بنکر پلاس
  • تاریخ و اقتصاد
  • خدمات آنی
  • خودرو
  • دیگه چه خبر ؟
  • صرافی
  • طلا و ارز
  • قانون بانکداری
  • کافه بانک
  • گزارش روز
  • نگاه بنکر
  • وام
  • ویژه بنکر
  • یادداشت

آخرین اخبار

چطور پیش‌فروش ارز انجام می‌شود؟ جزئیات

19 خرداد 1404
بانک مرکزی ایران

بانک مرکزی گزارش داد: دلارها خرج کجا می‌شود؟!

19 خرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ما را دنبال کنید

بایگانی اخبار

  • تماس با ما
  • درباره ما

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • ویژه بنکر
  • اخبار روز
  • بانکداری
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • دریافت شماره شبا
  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد